Aké plány mám dokonca prázdnin

10:31

Ahojte

Keďže sa nám prázdniny už krátia rozhodla som sa napísať príspevok o tom, že "Aké plány mám do konca prázdnin".
Začnem tým, že dokonca prázdnin máme dva týždne. Áno je to tak už iba dva týždne sme doma. Za tie dva týždne by som chcela vídať ešte jeden príspevok o ktorom sa dozviete viac na mojom instagrame, takže ak ma ešte nesledujete tak stačí aj kliknes TU a dáš follow. ☺ Potom  by  som chcela stihnúť isť s kamarátmi von, venovať sa môjmu psíkovi a hlavne venovať sa mojej rodine. Určite by som ešte chcela doplniť môj šatník novými šatami lebo viete aká som, že mi vždy niečo chýba, takže môžete z toho očakávať aj nejaký nový príspevok. Ďalej na  mojom  instagrame chystám k 1000 followerov nejakú súťaž.🙂
Tak to sú moje plány dokonca prázdnin.

Aké plány máte dokonca prázdnin vy?


Tak dúfam, že sa vám  príspevok páčil a  nezabudnite ma sledovať na instagrame. Majte sa krásne.☺

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram