Elegantný alebo skôr športový štýl?

1:05

Ahojte,

tak a naspäť tu máme príspevok, ktorý sa týka outfitov. Keďže naposledy príspevok s outfitom mal dobru odozvu, tak verím, že to bude aj tentokrát. Pokiaľ ste predošlý príspevok nevideli, tak ho nájdete TU.
Tentokrát som si pre Vás pripravila tri outfity, ktoré budú skôr na elegantný a športový štýl. Keďže rada nosím rifle a tiež aj lodičky, tak mám radosť, že to k sebe pasuje a, že môžem vziať lodičky aj k riflam a nie len k sukni alebo šatám. Preto som sa aj rozhodla, že pri jednom outfite skombinujem rifle s lodičkami, šaty so sandálami a ešte raz rifle, ale s teniskami, aby som využila všetky kombinácie, ktoré zbožňujem.

1. Elegantný štýl s lodičkami

Hneď začnem s týmto outfitom, pretože tento som si aj veľmi rýchlo obľúbila. Čierne rifle, lodičky, svetrík a do toho biely crop top a biela kabelka. Možno by viacerí povedali, že je to outfit v štýle black&white. Tak ako som si rýchlo obľúbila tento outfit, tak presne som si obľúbila aj túto kombináciu bielej a čiernej. Na mojom instagrame ste si tiež mohli všimnúť, že rada kombinujem k sebe bielu a čiernu farbu. Podľa mňa je to neutrálna farba ku ktorej sa dá kombinovať všetko.
Okrem toho, že je to elegantný štýl, tak sa mi nosí veľmi pohodlne, pretože ten svetrík je úplne ľahký a necítite, že ho máte na sebe.
Tento outfit väčšinou volím vtedy ak je von teplo, ale nie horúco, pretože v riflach by som to asi nevydržala. Rada ho nosím ak idem von, ale myslím si, že sa kľudne hodí aj na nejaký večierok.







RifleSinsay
Crop top -New Yorker
SvetríkBonprix

2. Športový štýl s teniskami  

Jednoduchý outfit do mesta alebo len na rýchle nákupy. Určite by som tento outfit tiež zobrala večer von, pokiaľ by bolo trochu chladnejšie, pretože rifľovka je akurát, taká, že by Vám v nej nebola zima a by Vás zohriala. Najviac čo sa mi páči na tejto rifľovke je, že je to unisex a tým pádom sa nosí o to lepšie. Je celkom ťažká než tie klasické rifľovky, ale úplne pohodlná. Tiež čo je na nej dobre je to, že ma vrecka. 

Rifľovku veľmi rada kombinujem so svetlými rifľami, keďže je tiež svetlej farby a do toho tiež svetlý crop top a biele tenisky. Športový štýl mám tiež rada, takže tiež ho nosím veľmi rada. 







Rifle - Reserved
Crop top - Kreativator
Riflovka -  Bonprix

3. Elegantný štýl so sandalkami 

A ako posledný outfit tu máme elegantný štýl so sandalkami, ktorý ja volím skôr na nejaké oslavy alebo spoločenské stretnutia. Šaty sú veľmi pohodlne a krátkeho štýlu. Najviac čo sa mi páči na tých šatách sú rukávy, ktoré sú na konci voľné a gombíky, ktoré sú prišité vo vrchnej časti šiat (na hrudníku).
Keďže šaty sú čiernej farby s ružovým vzor, tak som k ním vzala čierne sandálky, ktoré sú najpohodlnejšie, čo doma mám, takže v tomto outfite som vydržala celý čas bez problémov až kým som nedošla domov. 





Šaty - Bonprix
Sandálky - CCC 

Ktorý štýl outfitu preferujete skôr vy? 

Zaujal Vás nejaký kúsok z oblečenia? 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ty šaty a svetřík z Bonprixu jsou nádherné. Nejvíce se mi líbí první a třetí outfit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám momentálně období drdolu, vytahaný mikiny a tepláků :D Ale všechny tři outfity jsou krásné a moc ti sluší. Nejvíc se mi ale líbí ten poslední <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To obdobie poznám, tiež ho mám niekedy :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram