Rok 2017

7:37

Ahojte

keďže včera bol Silvester tak som sa rozhodla, že napíšem príspevok o tom čo znamenal pre mňa rok 2017, či mám aj nejaké chvíle ktoré ľutujem a čo sa za celý rok 2017 zmenilo. Určite spomeniem aj to, že čo by som chcela zmeniť v tomto roku aby som nerobila tie isté chyby.


Určite aj niektorý z Vás majú nejakú pamiatku na rok 2017.  Verím v to, že budete na rok 2017 spomínať len v dobrom a nebudete robiť tie iste chyby aj v tomto novom roku. Keďže tento príspevok je o roku 2017 tak na konci článku Vám dám najake spomienky na rok 2017. :)

Začnem už asi tým, že čo znamenal pre mňa rok 2017.
Znamenal pre mňa veľa, či už z toho hľadiska, že som sa spoznala s novými ľuďmi alebo už z toho, že som mohla byť s rodinou. Som tiež veľmi rada, že na mojom blogu stúpla návštevnosť a, že sa vám páčia moje príspevky. Za to sa Vám chcem aj poďakovať takže veľmi pekne Ďakujem. :*
Tiež ďakujem aj tým ľuďom čo pri mne stáli.

Či niečo ľutujem 
Určite tu sú nejaké tie veci čo ľutujem ale v tejto situácii som si to neuvedomovala a tak som to chcela, určite ste to už poniektorý zažili.

Čo sa zmenilo za rok 2017
Veľa sa toho nezmenilo len pár vecí. Väčšinou som to už spomenula vyššie, že stúpla návštevnosť na mojom blogu a stretla som nový ľudí a okrem toho že každý rok sme straší a starší tak viac toho už asi nemám. 🙂

A čo by som chcela zmeniť v tomto roku?
Určite to aby som častejšie vydávala príspevky. Viac venovala aj učeniu a venovať sa viac rodine a kamarátom. Tak to by bolo všetko čo by som chcela zmeniť v tomto roku. 🙂

Tak a to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa vám páčil a budete sledovať môj blog aj naďalej. Do komentára mi môžete napísať čo pre Vás znamenal rok 2017, čo sa zmenilo a čo by ste chceli zmeniť v tomto roku. Majte sa krásne 💋

Spomienky 






You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram