2 typy Vianočných darčekov

5:19


Ahojte

    ako deti sme sa vždy tešili na Vianoce, že dostaneme darčeky a neriešili čo kúpime rodičom, súrodencom alebo kamarátom, čim sme starší tak sme z toho vyrástli a rozhodli sa kúpiť aspoň jeden darček naším blízkym. Ja už vo svojích13-tich rokov  začala nakupovať darčeky (aspoň po jeden rodičom, sestra a starým rodičom). Ako dieťa som sa strašne tešila na Vianoce a to kvôli tomu, pretože Vianoce sú cez zimu a mne sa vždy páčilo to zasnežené mestečko a vysvietené mesta vianočnými ozdobami. Samozrejme som sa najviac tešila na darčeky, ktoré boli pod stromčekom, filmy, ktoré išli v televízii (napríklad Sám doma, Snehulienka, Shrek a tak ďalej) a hlavne na ozdobovanie vianočného stromčeka. 🎄
    Tak a dnes som sa rozhodla, že Vám dám pár typov na Vianočné darčeky naším blízkym.

    1.Typ vianočných darčekov

     Budeme potrebovať:


    1. Papuče
    2. Najaku kozmetiku  (ja som zvolila sprchový gél, lak na nechty, píling na tvár, rúž a pomádu na  ústava)
    3. Stuhu



    Postup:

    1. Vezmeme si papuče. Poukladáme si do nich veci, ktoré sme si zvolili.
    2. Nakoniec už len previazame stuhou a máme hotovo. 



     2.Typ vianočných darčekov

    Budeme potrebovať:

    1.  Krabicu do ktorej poukladáme veci.
    2. Vatu
    3. Šálku
    4. Krém na ruky
    5. Lak na nechty
    6. Zrkadielko 

    Postup:
    1. Do krabici si položíme vatu.
    2. Na vatu si poukladáme veci, ktoré sme si zvolili.
    3. A druhý typ vianočných darčekov je hotový.


    Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa Vám tento prispevok páčil a nezabudnite má sledovať aj na mojom INSTAGRAME . :)
    Majte sa krásne. :)


    You Might Also Like

    6 komentárov

    1. Prvý tip na darček sa mi veľmi páči. Je to krásne a originálne. :D
      Janie Hannagonova

      OdpovedaťOdstrániť
    2. Veľmi sa mi páčia tieto typy a ten prvý je taký jednoduchý a originálny a myslím si, že už len takáto maličkosť by vedela potešiť. :)

      taniamitro.blogspot.com

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Tiež si myslim, že aj takéto máličko vedia potešiť. Mňa takéto máličkosti aj potešia. 🙂

        Odstrániť
    3. Jéjko ten prvý typ darčeku je naozaj zlatunký :)
      partofnicol.blogspot.sk

      OdpovedaťOdstrániť

    Popular Posts

    Like us on Facebook

    Instagram