DIY :)

10:00

Ahojte vítam vás v novom príspevku. Na začiatok sa vám chcem ospravedlniť že som tu dlho nič nepridávala ale nemala som čas lebo som sa učila na prijímačky a keďže to už mám za sebou tak príspevky budú vychádzať častejšie. O čom bude vlastne tento príspevok? Ako ste si z názvu mohli všimnúť tak to bude DIY. Ukážeme si pár veci, ktoré sa dajú vyrobiť z korku a z paličky od nanuku.


1. Na prvé DIY budeme potrebovať - 1 korok, 1 vysúvací nožík (budte s ním opatrne), 1 obrázok alebo fotku, 1 pravítko a fixku.


                       1.) Na korok si nakreslíme rovnú čiaru a potom ju vyrežeme





    2.) Nakoniec vložíme obrázok alebo fotku a stojan je hotový. :D



Na druhé DIY budeme potrebovať - drevené paličky, 1 farebnú lepiacu pásku,1 nožnice a 1 fotku alebo obrázok.



                                                 1.) Paličky si zoradíme vedľa seba.



 2.) Keď paličky máme zoradené tak hore aj dole si ich zlepíme s farebnou lepiacou páskou a                     zalepíme aj  fotku.



                              3.) Keď to máme zalepené tak okraje fotky si môžete zalepiť tiež.



                                                         Tak a druhé DIY je hotové. :D



Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa vám tento príspevok páčil a budem rada za každý váš komentár. :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Super nápady, mám rada vlastnoručne vyrobené veci. Vyzerá to krásne a navyše ma hreje pri srdiečku pocit, že som si ich vyrobila sama a vložila do nich kúsok seba.
    http://karolinette.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😊 ja tiež keď si niečo vyrobím tak mam z toho veľkú radosť 🙂

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram