Čo som si kúpila za posledný mesiac.

12:07

Ahojte vítam vás v novom príspevku, tento príspevok bude o tom, že "Čo som si kúpila za posledný mesiac''
Sú dva typy ľudí.
Prvý typ je, že si myslí, že nemá čo na seba obliecť a popri tom má plný šatník oblečení. A vždy len nakupuje.
A ten druhý typ je, že si myslí, že ma toho dosť ale popritom v šatníku skoro nič nemá a hovorí, že mu nové veci netreba ma toho jednoducho dosť. Do komentára mi môžete napísať, že aký typ ste vy a v ktorých obchodoch najradšej nakupujete. :)
 Ja patrím k tým čo nikdy nemajú čo na seba a preto vždy si niečo kúpim. :D ( ja vždy vravím, že raz za čas si teba dopriať.) Oblečenie najradšej nakupujem v GATE, NEW YORKER, C&A, Reserver a to preto lebo majú kvalitne a pekné veci. Kozmetiku nakupujem v 101 drogérii alebo v Tete drogérii podľa toho čo mi treba. :D
Nižšie vám dám pár rad ako správne nakupovať. Ako sa správať pri nakupovaní a ako sa nesprávať pri nakupovaní.

Ako správne nakupovať?

  1. Ako prvé nerozbehnite sa za tým čo ste prvé uvideli - pretože uvidíte, že majú vaše číslo a cenu uvidíte primeranú a hneď si to vezmete a neskôr to môžte ľutovať pretože ste nevideli ostatné veci. Najlepšie je chodiť na nákupy s niekým kto vám vie poradiť.
  2. Ako sa správať pri nakupovaní?
    Správať sa milo k predavačkam, keď si vezmem tričko vyskúšať do kabínky a zistím, že som vzala zlú veľkosť tak ho vrátim poskladané a nie len tak pohodené.
  3. Ako sa nesprávať pri nakupovaní?
    Nechodiť veľmi rýchlo pretože môžete zvaliť nejaké veci na zem alebo do niekoho buchnúť, nehovoriť veľmi hlasno(napríklad - že nemajú poukladané trička), nesmiať sa príliš hlasno a nenadávať.
Ďalej máte fotky, že čo som si to vlastne kúpila za posledný mesiac. :)





                                                                                                     
   

Tričko - C&A, Džínsy - Kik, Sveter - Esmara, Okuliare - New Yorker







Košeľa - Gate, Džínsy - Reserved, Tenisky - Puma




Tričko -  New Yorker, Džínsy - Reserved, Tenisky - Adidas 





Tričko - C&A, Džínsy - New Yorker, Mikina - New Yorker 



                                        Mikina - New Yorker, Džínsy - New Yorker



Tak to by bolo všetko dúfam ,že sa vám príspevok páčil do komentára mi môžete napísať, že v akých obchodoch najradšej nakupujete vy. :) 








You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram