Letné nákupy s Bonprix

5:52

 Ahojte,

keďže tu už máme niekoľko dní leto, tak som sa rozhodla, že Vám ukážem dva outfity, kde jeden z nich môžete využiť aj pri upršaných či chladnejších dňoch. 

U mňa čo leto, to nový crop top, blúzka, kraťasy či sukňa a potom to aj tak vyzerá (už to nemám kde dávať, ale stále je toho "málo"). Ale, tak po pravde, každé leto je v móde niečo nové a ak sa  to nám ženám páči, tak to chceme. Alebo ak vidíme niečo na zľavu a je to fakt pekné, tak si to kúpime, povieme si "však to vynosíme", alebo nie. 
Najviac oblečenia mám počas leta a nestíham to ani nosiť, ale stále niečo kupujem hoc si poviem, že už stačí, ale nikdy to nepomôže. Naposledy som si objednávala veci z Bonprixu a samozrejme v košíku nesmela chýbať letná vec, ktorú Vám ukážem nižšie. 

Letné nákupy s Bonprixom 

Tak ako som už spomínala vyššie, tak počas leta mám najviac oblečenia a čo objednávka to nové letné oblečenie. Naposledy čo som si objednávala veci z Bonprixu, tak som si povedala, že objednám len to čo mi treba. Samozrejme nevyšlo mi to, ale neľutujem to, pretože kúsky, ktoré som si objednala mi padli hneď do oka a ako pri každom nákupe z Bonprixu som spokojná, tak ani teraz tomu nie je inak. 

Veci, ktoré som si objednala:

- Blúzka s uzlíkom
- Sandále
- Tepláková súprava 

Všetky 3 veci mi hneď padli do oka a preto som ani neváhala či mi ich treba a hlavne pri teplákovej súprave, ktorú som naozaj potrebovala, pretože som nič také doma nemala a ak som išla von, do obchodu, alebo som bola doma a bolo zamračené, tak som nemala čo obliecť. 
Materiál je naozaj super, len treba počítať s tým, že ak sa budete vyzliekať, tak z nohavíc vypadáva bavlna. Sú trochu z hrubšieho materiálu, takže sú naozaj ideálne na chladné počasie. Môžete si ich objednať aj v inej farbe. 

Čo sa týka blúzky, tak z tejto mám najväčšiu radosť, keďže je úplne ľahká, jednoduchá a kombinovateľná. Môžete ju vziať k rifliam, k sukni, či k legínam. Naozaj pasuje ku všetkému. Ja osobne som si ju vzala ku kraťasom a na nohy som zvolila sandálky, ktoré sú tiež pohodlné a ľahké. 
Čo sa ešte týka blúzky, tak môžete si ju objednať aj v inej farbe a dokonca je teraz aj na akciu. 
Druhý outfit môžete kľudne vziať niekde k vode, na prechádzku, na návštevu či do mesta. 







Tepláky a mikina: link TU a TU
Blúzka: link TU
Sandále: link TU


Ktorý outfit sa Vám páči viac? 





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram