TrueLife SonicBrush Compact Pink sonická kefka

4:05

O zuby sa treba starať a netreba zanedbávať ich starostlivosť. Mali by sa umývať viackrát do dňa a nie len raz. Určite ľudia, ktorí majú citlivé zuby, tak by nemali používať tvrdé nástavce. Ja osobne som vždy mala problém nájsť kefku, ktorá by mi vyhovovala a s ktorou by som bola spokojná. Vždy mi buď vadila veľkosť alebo bola veľmi tvrdá či mäkká. 

Na zuby som už vyskúšala rôzne kefky a to či už klasické manuálne alebo elektrické. Žiadna nebola ta "pravá" až kým som nevyskúšala sonickú zubnú kefku, ktorú mám zo stránky Nazuby. Na ich stránke nájdete rôzne druhy sonických či elektrických zubných kefiek.
Odkedy vyšli sonické zubné kefky, tak všetci si ich chvália a po pravde ak ide na vás z každej strany na ne len samé dobre ohlasy, tak začnete nad ňou uvažovať aj vy a začnete študovať, ktorá z nich je ta dobrá pre vaše zuby (však všetci máme iné zuby). 

Kefku, ktorú som sa rozhodla vyskúšať nájdete pod názvom TrueLife SonicBrush Compact Pink sonická kefka a môžete si ju zakúpiť aj v čiernej farbe. 

TrueLife SonicBrush Compact Pink sonická kefka 

Prečo som sa rozhodla práve pre túto sonickú zubnú kefku?

Zaujala ma farba, vybavenie a vlastnosti, ktoré táto zubná kefka obsahuje. 

štyri režimy čistenia (clean, sensitive, whiten a massage). Režím clean je určený na každodenné čistenie zubov, sensitive je pre citlivé zuby, whiten môžete použiť ak máte výrazne škvrny na zuboch a režím massage je určený na masáž ďasien. 
Kefka má aj časovač, takže sa po 2 minútach zastaví a po každých 30 sekundách vás upozorní aby ste prešli na ďalšiu časť zubov alebo inú stranu. 

Obsahuje 3 náhradné hlavice, ktoré sú rôzne. Hlavica standard sa používa na bežne čistenie, s hlavicou sensitive si umyje citlivé zuby a hlavica whiten slúži na odstránenie škvŕn na zuboch. Ja osobne používam hlavicu whiten ale režim čistenia mám clean. 
K baleniu je aj cestovné puzdro do ktorého dáte telo kefky a 2 hlavice a samozrejme aj nabíjacia stanica s USB káblom. 

Čo ma ešte zaujalo je to, že na jedno nabitie ma vydržať až 30 dní (mne odkedy prišla, tak som ju ešte nabíjala a je to už dva týždňa čo ju používam).  Hlavica s indikačnými modrými vláknami upozorni na potrebu výmeny a ako posledná vec je to, že vykoná až 70 000 pohybov za minútu a je vodotesná. 


 


Zaujala Vás táto sonická zubná kefka?

Akú zubnú kefku používate vy? 










You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram