Produkty od značky Lush Handmade Cosmetic

7:01


Ahojte,

tak a naspäť tu máme nový príspevok o produktoch, ktoré mi poslala značka Lush. Tí čo čítajú moje príspevky pravidelne, tak vedia, že s touto značkou spolupracujem a, že je to značka, ktorá je ručne vyrábaná. Všetky produkty, ktoré si od nich objednáte, tak sú čisté a netestované. Objednávky posielajú aj do Slovenskej republiky, takže objednať si môžu všetci. 
Pokiaľ ste ešte nečítala predošle články o tejto značke, tak nájdete ich TU.
Na začiatok by to stačilo a teraz poďme na to čo mi tentokrát značka poslala.

Produkty: - Pleťová maska
                       - Štetec na make up
                       - Mydlo na tvár

Produkty začnem opisovať v tom poradí, ako som ich napísala vyššie.

1. Pleťová maska

Z tejto masky mám veľkú radosť, pretože ja som milovníčka masiek na tvár. Rada skúšam a testujem nové a nové. Najlepšie na tejto maske je to, že je pre mastnú pleť. Maska obsahuje čerstvú morskú riasu, mleté mandle, ružovú absolue a aloe vera. To všetko je pre hebkú a upokojujúcu pleť. Do tejto masky ešte pridávajú silicu z rozmarínu pre regeneračné účinky a kaolín, ktorý má odstrániť každú nečistotu a hlavne mastnotu.
Moje prvé slová, keď som ju otvorila boli: S čím si ju nanesiem (hihi). Keďže ja si masky nanášam štetcom, tak túto som začala nanášať prstami, pretože neviem či by to štetcom išlo, keďže táto maska je trochu tvrdšia.
Na tvar by ste mali naniesť hrubšiu vrstvu, ale po pravde ja som to ešte nedokázala. Stále mám tenšiu a málo kde hrubšiu. Určite ju nemám rovnomerne, ale myslím si, že to nevadí a účinky sú rovnaké. Maska Vám na tvárí krásne zaschne a pri umytí vodou ju môžete použiť aj ako peeling.
Po umytí mi úplne pleť príde vysušená, ale bez šupiniek. Taktiež je zároveň aj hebká a čistá. S touto maskou som spokojná a určite ju odporúčam.
Cena tejto masky je: 12,00€/ 320,00kč


2. Štetec na make up 

Táto značka ma naozaj skvelé a kvalitné štetce. Keďže už jeden štetec od tejto značky mám a som s ním fakt spokojná, tak pri ďalšom štetci som sa nebála či bude dobrý a kvalitný. Nemala som žiadne pochybnosti a obavy.
Je to už dlhšia doba čo som hľadala nejaký štetec na make up, ale nikde som nenašla taký s ktorým by som bola spokojná, stále mi niečo na nejakom vadilo. Keď som na stránke Lush videla tento štetec, tak som si povedala, že ho skúsim, veď jeden štetec už od nich mám. Štetec Vám príde zabalený v zlatom papierovom obale, ktorý som si, tak ako aj pri prvom nechala, pretože hneď po použití štetca si ho odkladám naspäť do obalu. Je to podľa mňa lepšie, aspoň Vám na tie štetce nenapadá špina.
So štetcom sa mi veľmi dobre pracuje a make up Vám krásne rozotrie. Nemá problém rozotrieť tuhý alebo tekutý make up, takže určite si ho obľúbite. Je ručne vyrábaný ako všetky produkty od nich.
Cena tohto štetca je: 31,85€/ 850,00kč


3. Mydlo na tvár 

Toto takzvané " chlebové mydlo " je naozaj zázrak. Okrem toho, že sa s tým veľmi dobre pracuje, tak k tomu ešte aj krásne vonia a nechá Vám to hebkú pokožku. Je tvorené s bázou z kokosového a slnečnicového oleja a k tomu ešte primiešali  olej z pšeničných klíčkov pre hydratáciu a porciu fair trade kakaového masla.
Mydlo je skôr určené pre suchú pleť a nanáša sa na mokrú alebo vlhku pleť. Určite pokiaľ chcete aby Vám to viac penilo, tak nanášajte ho len na mokrú pleť a neodporúčam ho nanášať na suchú pleť, pretože by ste na tvári pociťovali taký " drapľavejší " pocit. Tiež po nanesení a opláchnutí odporúčam naniesť nejaký gél alebo vysušiť a použiť krém, ktorý používate ráno alebo večer.
Cena tohto mydla je: 9,19€/245,00kč


Link na dane produkty:
Maska
Štetec
Mydlo

Poznáte túto značku?
Aký produkt Vás najviac zaujal? 





































You Might Also Like

4 komentárov

  1. ja som doteraz ešte od Lush nič neskúšala, hah ♥ Ale vyzerajú super ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam vyskúšať aspoň jeden produkt :)

      Odstrániť
  2. Já Lush poprvé vyzkoušela kolem Vánoc, když jsem si od nich pořídila šampuk a byla jsem překvapená jak krásné vlasy jsem po něm měla a jak dlouho vydrží a netrvalo dlouho a naučila jsem na značku Lush jak ségru tak i její kamarádku. Já rozhodně vyzkouším mýdlo na tvář.

    Epilepsyylife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super, tiež som si túto značku veľmi obľúbila :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram