Prečo som neskončila s blogovanim, keď sa tomu nevenujem naplno?

6:34

Ahoj,

možno sa už mnohí z vás pýtate, že prečo som neskočila alebo neskončím s blogovanim, keď sa tomu nevenujem naplno, ale len minimum času.  
Keďže som blogovať začala naozaj skoro a vystriedala som už asi 3 blogy, tak tento znova nechcem nechať. Tomuto blogu sa venujem už dosť dlhy čas (plánujem aj naďalej) a ľutovala by som to len tak nechať. Hoc tu nepridávam pravidelne príspevky, ale stále sa snažím nájsť ten čas a napísať tu niečo. Snažím sa byt aktívna čo najviac viem a určite nechcem spraviť to, že aj tohto blogu sa vzdám. Myslím si a verím v to, že keď sa mi situácia uľahčí, tak príspevky budú vychádzať častejšie a pravidelnejšie. 
Veľmi mi to písanie chyba a niekedy už zvyknem byt aj nervózna, že môj blog zanedbávam a netrávim na ňom toľko času ako kedysi.
Keďže mi tento blog a blogovanie dali veľmi veľa, tak určite sa len tak toho nevzdám a zo dňa na deň neprestanem písať. Tak toto určite nie. Blogovaniu sa budem venovať naďalej, pretože pomocou blogovania si plním svoje sny a mnoho ďalších veci. 
Možno má teraz niektorí nechápete a možno hlavne tí, ktorí nevedia čo je to blogovať, písať nové príspevky, vytvárať fotografie do ďalšieho článku, rozmyslieť si danú tému a podobne veci. Blogerky určite vedia o čom hovorím, keďže to je naša práca a patri to k blogovaniu. 
Niektorí si pomyslia, že blogovanie vôbec nie je nič ťažké a náročné. No, tu vás z toho vyvediem. Blogovanie môže byt náročné  hlavne pre čas, ktorý keď niekto nemá, tak nestíha (napríklad, tak ako ja), môže byt ťažké v tom, že ak nemáte tému, na ktorú by ste napísali článok, tak ďaleko sa neposuniete. Pokiaľ nemáte svoje vlastne myšlienky, inšpiráciu a chuť tvoriť, tak ani tu ďaleko nedôjdete. Možno sa zdá ,že blogovanie je  jednoduché, ale ten čo ešte blog nevlastnil, tak nevie, aké to je, pretože do vnútra nevidí a nevie čo to obnáša. 
Tak ako som už spomínala vyššie, tak mne blogovanie dalo veľa a určite s tým neplánujem skončiť. Viem že sa tomu teraz nevenujem naplno, ale určite začnem pretože chcem a chyba mi to. 
Vďaka blogu som spoznala nove blogerky, začala spolupracovať so značkami a začala som pracovať aj na mojom instagrame, kde som viac aktívna ako tu. Pokiaľ má ešte nesledujete na Instagrame, tak nájdete ho TU
Hlavný dôvod toho prečo som s tým neskončila je, žeby mi naozaj chýbalo to písanie a vytváranie niečoho nového. 
Verím že moji stali čitatelia má budú naďalej sledovať a čítať moje články hoc nie sú pravidelne. Pokiaľ ste tu nový, tak nezabudnite zanechať komentár alebo sledovanie a verím, že sa na môj blog vrátite. 
Ja sa budem snažím dať všetko čim skôr do poriadku, aby som sa mohla venovať Vám a aby tie príspevky vychádzali častejšie.

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja som začala blogovať ešte v 2009, takže úplne chápem, ako to myslíš. Tiež už nie som full-time blogger ako kedysi, kedy som vydávala nové články takmer každý, každý druhý deň. Už je to skutočne iba také hobby a "vypísanie sa", keď to potrebujem :-) ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no tak to je pravda. Ja verím že u mňa sa to zmení, keďže sa chcem tomu naďalej venovať 😊

      Odstrániť
  2. Taky mi vždycky chybí něco vytvářet a je fajn, že se člověk má kam vracet. I když to není na full time, pořád vím, že to místečko ve virtuálním světě mám a můžu si tam tvořit to své:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to je na tom najlepšie, že je to moje a môžem si tu vytvárať (písať) svoje články :)

      Odstrániť
  3. Vidím, že hodně blogerek to má stejně jako já, že taky jsem dlouhou dobu nepřidávala pravidelně a upřímně jsem se i pořád na něco vymlouvala. Momentálně teď na psaní mám čas a kdo to nezná neví jak těžké je vymyslet nějaký článek, který by už x milion jiných blogerek nenapsalo a pak vyfotit fotky aby byli kvalitní dá taky práci. Mě upřímně blogování dává to, že si tam mohu odreagovat a vypnout při všem tom shonu.

    Epilepsyylife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz som úplne rada, že sa blogu môžem venovať viac.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram