Čo používam na každodenný make-up a ako postupujem.

5:25

Ahojte

tak a vítam Vás v novom článku, už z názvu ste si mohli všimnúť, že sa to bude týkať každého dňa do ktorého sa zobudím aj ja a aj vy. Určite každá jedna baba čo teraz tento článok číta tak aj ona používa na každý deň rovnaké veci na make-up až pokiaľ nepôjde do drogérie a neuvidí tam niečo nové a nekúpi si to (aspoň ja som taká) hihi.
Väčšinou keď idem do drogérie tak sa pozerám, ako prvé na rúže, nejaké korektory a až nakoniec nato načo som tam vlastne prišla. :D Neviem či to len ja som taká alebo aj ostatný. Myslím si, žeby sme už mohli prejsť na tu časť kde Vám ukážem veci, ktoré používam na každodenný make-up.


Väčšinou začínam korektorom (čo asi každý), ktorý mám od značky Trend it up. Som s nim veľmi spokojná, len čo mi vadí tak nevydrží na tvári celý deň, takže keď som v škole tak si ho musím naniesť aj tam.


Pokračujem obočím kde si nanášam gél na obočie od značky Essence. Keď už mám obočie namaľovane tak potom si už len pod obočím prejdem korektorom a obočie mám už za sebou. :)


Ďalej pokračujem na očí kde si nanesiem na viečko bázu od značky Essence a nato si dám tiene od značky The nudes. Tiene nevyberám veľmi tmavé a zas ani nie veľmi svetlé skôr tie také telové.



No a nakoniec si už len nanesiem špirálu a každodenný make-up je hotový. Niekedy si zvyknem nakresliť aj linku s krídielkami, ktorú mám od značky 
Essence. 



Čo používate na každodenný make-up vy? 


Akú značku kozmetiky používate? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Já používám každý den takovou tu klasiku, korektor, řasenku a pudr:D

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja púder nepoužívam ani som nepoužívala mne stačí korektor a sem tam make-up. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram