Večerná starostlivosť o pleť.

5:31

Ahojte tak vítam vás v novom príspevku. V tomto príspevku vám chcem povedať ako sa starám o pleť. Nie je toho veľa ale to nevadí. 😊 Možno niektoré produkty používate  aj  vy. Ja  som  s týmito produktami spokojná a zatiaľ sa  na nich nesťažujem. 😃

Keď som bola mladšia tak moja pleť bola hebkejšia a nemalá som toľko vyražiek, ako teraz. Po čase keď sa mi začali robiť vyrážky tak som z toho veľkú radosť nemala (veď kto by mal)
Najprv  som  používala krém od  značky  Nivea, ale  ten  mi  veľmi dobre  na  tvár nerobil. Kozmetička mi odporúčala krém od Essence, ktorý mi na tvár robil dobre. No ale keď mi došiel tak som ho už nevedela zohnať a tak som ho už nepoužívala. Asi mesiac som nepoužívala žiaden krém.
Teraz používam krém a aj čistiaci píling od  značky  Pharmatheiss  cosmetics. Tento krém a aj píling je na zmiešanú pleť takže kto má zmiešanú pleť tak vám ho odporúčam vyskúšať. ☺

Tu máte fotku, že čo všetko vlastné používam na tvár. :)


Ako prvé si odličim očí s týmto očným odličovačom a opláchnem si tvár.


Ako druhé si na tvár rovnomerne nanesiem čistiaci píling a potom tvár opláchnem.


Ďalej si na tvár nanesiem krém a poriadne si ho rozotriem.


A  ako  posledné si  s rumančekovou masťou natriem  pod  nosom  vyrážky a  to  je  všetko.



Čo používate na  tvár vy?


Tak  to  by  bolo  všetko z  tohto  príspevku dúfam že sa vám príspevok páčil a budem rada za každý nový komentár a aj odber. Majte  sa  pekné. :)



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram