Liptovský Mikuláš :)

10:33

Ahojte vítam vás v novom príspevku,tento príspevok bude o tom ako som prežila prázdniny v Liptovskom Mikuláši.
Na začiatok sa vám chcem ospravedlniť že som tu dlho nič nepridávala ale nemala som čas. Dúfam že mi to odpustíte a pochopíte. A teraz späť k článku.


Cez prázdniny som bola v Liptovskom Mikuláši u uja. Bolo tam super prvý deň sme sa išli lyžovať. Lyžovali sme sa skoro celý deň. A keď sme sa dolyžovali tak sme išli naspäť k ujovi.
Druhý deň sme išli na nákupy do STOP SHOP. Potom na ďalší deň sme sa išli prejsť a najesť do McDonald. V McDonalde som si dala beg mac s hranolkami. :)



 

                                                                                                                                                                   
A toto ma čakalo každý deň po namáhavom dni. :) 



Tak to by bolo všetko dúfam že sa vám príspevok páčil a môžete mi do komentára napísať ako ste prázdniny strávili vy alebo ako ich plánujete stráviť. :)  




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram