Čo som dostala na Vianoce

8:55

Ahojte máme tu prvý príspevok. Tento príspevok bude o tom čo som všetko dostala na Vianoce dúfam že vás to bude zaujímať tak môžme isť nato.

Ako prvé som dostala od mamky a ocka svietiaci stromček,gumičky,sed voňaviek a mobil.

                             

     
                                                          Lenovo A536
 - je veľmi dobrý,ľahký,ak vaše kritériu na telefón je veľkosť aby ste mohli prezerať sociálne siete tak    to je niečo pre vás, zadná kamera fotí pekne dobre zaostruje, ak ste rozmýšľali nad týmto telefónom    tak neváhajte a kúpte si ho ja ho vrelo odporúčam.

Ako ďalšie som dostala od sestry rámček na fotky, laky na nechty,náramky ktoré vyrobila a eos balzamy
- vanilla mint
 - coconut milk

                

                        Modrý - vanilla mint a ružový - coconut milk


Ďalej som dostala od babky a dedka mikinu a papuče :)

                                     Mikina je teplá a veľmi pohodlná

                                     Papuče sú tiež teple a pohodlné

Od kamarátky som dostala náušnice a knihu :)



                              Kniha je veľmi dobrá zaujala ma tak kto si ju
                                          chce prečítať tak odporúčam. :)

                  A nakoniec sa dostala od uja šálku a termosku značky Milka :)


Tak to by bolo všetko a dúfam že sa vám príspevok páčil. a čo ste dostali na Vianoce vy,budem rada ak mi to napíšete  komentároch.
                                                                         Julliet :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram